reklama

Dám si colu, ďakujem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Dobrý deň, prinesiem vám niečo? Kávu, čaj?

- Dám si colu, ďakujem.

Musím vás ale upozorniť, že cola je o dosť drahšia ako už spomínaná káva alebo čaj.

- Viem, ale za to nemôžem ja, ale vláda Ivety Radičovej.

Nerozumiem?

- Nič, nechajte tak. Dá sa u vás objednať i jedlo?

Samozrejme. Dnes máme špeciálnu ponuku. Ak po ochutnaní mäsa uhádnete, čo máte na tanieri, jedlo máte zadarmo.

- Zadarmo? V politike som nikdy nič nedostal zadarmo.

Náš podnik ale nie je politika. Predpokladám, že súhlasíte s ponukou. Čo vám ponúknem ako prílohu? Zemiaky môžu byť?

- To, že som povedal, že aj vrece zemiakov dokáže poraziť Kotlebu ešte neznamená, že si zo mňa môžte robiť srandu.

Prosím?

-Počuli ste.

Počula, ale nerozumiem vám. Možno by ste mali hovoriť tak, aby vám ľudia rozumeli.

-Ale prosím vás, dobre viete, že som majster v populizme. Ak teda chcem byť.

Znovu vám nerozumiem. Nič to, dáte si aj dezert? Máme na výber viac druhov zmrzliny: jahodovú, čokoládovú, malinovú...

- Hedviga Malinová je prípad, ktorý sa naďalej vyšetruje. Nechajme kontrolné úrady, aby to dotiahli do konca.

Pane, ja netuším, o čom hovoríte. Už vám nesú hlavný chod, uhádnete teda, aké mäso máte na tanieri?

- Ale prosím vás. Keď niečo kváka ako kačica, chodí ako kačica, vyzerá ako kačica...je to kačica.

Neuhádli ste, bolo to kura. Nič to, večeru si teda preplatíte. A čo štátny dlh, ako na tom sme?

- Sme? Na otázky denníka SME nebudem odpovedať. A nepáči sa mi váš prístup k zákazníkovi, preto odchádzam a už tu viac neprídem. Bude pre mňa pohodlnejšie dať si colu niekde na byte s priateľmi. Česť práci!


Kristína Janščová

Kristína Janščová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Kwistka je len moje druhé JA a študuje žurnalistiku na UK v Bratislave. Nemá rada leto, nenávisť, KDH-ákov, halušky, sebeckosť, Štefana Kuffu, nemocnice, sériových vrahov, pomalý net, homofóbov, pohreby a Vladimíra Mečiara. Inak je ale celkom pozitívne naladený človek, ktorý miluje iróniu a knihy. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu